Menu

Tel : 0216 383 03 13

Email : info@evratek.com.tr

Hizmetlerimiz

Bakım ve Destek Birimleri

IT Destek Hizmetleri ile müşterilerinin gereksinim ve beklentilerini en uygun IT hizmet çözümleri ile sağlayarak, çalışan ve müşteri memnuniyeti ile verimliliğini arttırmayı hedeflemektedir  

Firma Bilgi İşlem sürekliliğini sağlamak, mevcut teknolojik cihazlara müdahale, upgrade ve destek anlamında farklı seçeneklerle firmaların hizmetini sunuyoruz.

Uzaktan Erişim ile Destek Hizmeti
Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote Access, RDP, ya da 3.parti yazılımlar) yoluyla sağlanır.

Yerinde Destek Hizmeti
Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.

Periyodik Bakım Hizmeti
Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.

Telefonda Destek Hizmeti
Sözleşmeli işletmelerden çağrı geldiği anda, çağrı merkezi derhal müşterinin talebini ve destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülebilir bir durum söz konusu ise, sorun çözülerek, çağrı hizmeti sonlandırılmış olur. Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde destek hizmeti verilir.

Sistem Destek ve Kurulum Hizmeti
Evratek Bilişim Teknolojileri Microsoft ve Linux tabanlı işletim sistemleri, güvenlik açıklarının kapatılması ve virüs saldırılarına karşı geliştirilen diğer ürünlerin kurulum ve kurulum öncesi danışmanlık hizmetlerini vermektedir. Konularında uzman sertifikalı sistem mühendislerimiz tarafından garantili kurulum hizmetleri gerçekleştirilmektedir.